Thursday, August 18, 2011

1 BORNEO PROJECT -30/07/2011

 Pada 30/07/2011 bersamaan denga hari Sabtu, kami buat plan jalan2 di 1 borneo nie.......penat jugalah kami berjalan nie sakit kaki....kunun2 mau shoping tapi nda pun shoping sbb 1 borneo nie org yang penting kan jenama ja boleh datang sebab kebanyakannya semua barang branded. Tapi juga lah yang nda branded ...nda banyak pilihan nie.....

Kami masuk ja 1 Borneo teruja sekejap besar nya....


Ini Gambar kami pertama di ruang Masuk 1B


Sebelum masuk untuk berjalan2 kami bergambar dulu di entrance



  Kami sampai kami cari tempat makan ( Baba & Nyonya )



Ni Keadaan kedai makan yang kami pilih untuk makan tengahari kami di 1B



Kotak Tisu  


Gambar best Friend saya (Abby) 



Nda mau ketinggalan juga minta Gambar


Ni sky jus ( Rm0.80 )


Ni menu saya Ikan Pedas Baba & Nyonya (Rm18.00)


Nasi ngan kuah kari ikan pedas


Ni pulak menu kawan saya (Abby) Ayam goreng baba & Nyonya (Rm15.00)


Sempat lagi bergambar nie ....hihi...


Lucu nya kawan saya nie...



ambik gambar sendiri.....
Sambil berjalan2 teringat kami stesen radio suria sabah kami pun ingin meninjau kesana....



ni lah die keadaan Stesen Radio Suria Sabah ambik gambar lagi...hihihi


setelah penat kaki berjalan2 kami pun mengambil keputusan untuk balik, banyak jugalah kami singgah beberapa butik, berjenama seperti Padini, Levis, Adidas, Roxy, Guess, dan sempat membeli biskut chocolate sedap....tapi kunu mau beli baju nda juga terbeli.....penat juga.....oh ya ada pula sa mau cerita yg saya ada masuk tandas VIP  di dalam 1B ....wow bestnya terlalu exclusive lah..cantik dan bersih selesa lah kalau mau buang tuuuuuuuuuuttttttttt......(air besar)...buat lawak pulak saya nie....


gambar nie kami ambil time mau pulang sudah....


Nampal apa yang ada di belakang ni salah satu perhiasaan yang ada di depan entrance 1B




Ni dah dalam kereta sudah nie.....mau balik sudah ...punya lenguh kaki saya macam nda buli drive sudah....tapi apa buli buat terpaksa lah, takkan kasih tinggal kereta sini...balik lah kami....

P/S : jan lepaskan peluang jalan2 di 1B banyak barang yang boleh kita nampak disini, awek2 1B pun liang2 semua nie....pah lagi jom kita jalan2....best lah kepad mereka yang suka berjalan2 tapi kepada yang nda suka bah..... paham2 lah hihihi...dah bye jumpa lagi.......

4 comments:

  1. uitsss sampai juga kamu sana...sempat lagi kamu bergambal-gambal ahh...inda pa ba jalan2 cuci mata pun ok juga kan....

    ReplyDelete
  2. ya bah flo ok juga nie...tapi sakit kaki ohw walaupun jalan2 ja.....

    ReplyDelete

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law