Sunday, September 18, 2011

MY bIRTDAY on 18/08/2011

18/08/2011 ...adalah hari jadi saya kunun nie....tua sudah bah hihi (gontua urg bilang) 27th sudah di umur saya nie....tapi nasib baik masih kiut hahaha (trip lagi perasaan kan hahaha)....saya punya dear buat makan kecil2an di rumah nie....panggang sikit ikan,sayap ayam,sausage dan lamb ....masak mee goreng nasi putih dan yg siok dia ada kek haha...tua tua pun ada kek juga nie.....hmmm nie lah serba sedikit makanan dan keadaan time tu...lambat bah saya ambik gambar nie....yg last2 sudah baru terambil....




My Birthday Cake...( sponsor by my Hubby)
Thanks Dear


Ikan panggang .... actually ada lagi bah ayam dan lamb panggang sama sup tarajun tapi habis sudah nda sempat gambar ..mau habis sudah baru teringat......



Cili padi + kicap....own make 


sirap bandung - own make...


white rice....


My dear tengah makan nie....punyaaa sedaaaap 


Nie anak2 didik magagagung dadi saya ...kawan adik saya (kikik) kebetulan diurang ada praktis malam tu terus saya suruh diurang join makan sekali.....


My cousin BB, kondop and my dear...



Kondop & Daniel makan dengan penuh ghairah haha.....

PS : thanks dear....and thanks for all yg terlibat secara lansung dan tidak secara lansung ...nasib baik kamu datang kalau nda tiada org kasih habis makanan ni hahaha......

2 comments:

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law