Tuesday, April 10, 2012

My HP Hilang ...Sungguh sedih

On the 5th March 2011, punya malang nasib saya hinpun saya ilang....belum sampai pun setahun usia hp ku hilang sudah...macamana ilang begini ceritanya....

Seperti biasa kami rehat jam 12 tgahari jadi kebetulan saya mau p cuci kereta jadi saya pilih untuk pergi cuci di Sunny car wash...di Tanjung Aru sementara itu saya dan kawan saya Abby jalan2 cuci mata di sunny supermarket jalan2 punya jalan hp ku silap letak ntah dimana masa tgk2 barang sedar2 saja di office tiada....kembalinya saya sana mencari tapi x nie pegawai yg menjaga sana pun cakap nda boleh check cctv sbb lau barang macam hp senang ja customer ambil dan bawa pergi.

Jadi sedihnya hati ini..apa buli buat kecuaian sendiri...hmmm skrg saya guna hp Xperia 8...buli lah daripada x....saya percaya orang yang mengambilnya akan rasa bersalah dan tangan nya akan panas nanti sbb itu bukannya kepunyaanya..sepatutnya dia serahkan barang itu pada supermarket tapi ini tidak....huhuhu

P/S : Jadi berhati-hatilah semasa berjalan2 d mana2 kedai jan sembarangan ja letak barang yang berharga ada bag jadi gunakan bag itu sebagai tempat yg selamat.

1 comment:

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law