Wednesday, March 16, 2011

~~~~ Pagi Hari Ini ~~~~

Hari ini tunang saya mula bekerja sudah....ok lah tue...jadi kami (saya ,BB sama adik ipar saya terpaksa bangun awal) ni jam 5.30am lagi sudah bangun sbb jam 6 mau jalan sudah...pagi nie saya buat breakfast teh panas sama keropok ikan goreng....sementara tunggu tunang saya ambik kami kami makan lu lah kunun breakfast nie di rumah...tunang saya datang dia pun join sekali kami breaksfast....huhu mengantuk pulak saya terlalu awal bangun....6.15am sudah kami jalan antar tunang saya pi donggongon pas tu direct pi office punya awal 6.45am terus saya pikir bagus saya pi cuci kereta kan................lepas saya punch kad terus saya jalan pi sana Kepayan tapi malangnya belum buka jadi saya pi lah beli news paper Daily Express baca sambil menunggu pekerja cuci kereta tu sampai setengah jam juga saya
tunggu dengan penuh kesabaran........ni lah sedikit gambar yang saya record time kereta saya kene cuci...puas hati juga lah cuci kereta sana bersih dan murah lagi cuci + vacum = Rm10 saja....lain kali saya mau pigi lagi lah cuci kereta sini.....!!!



3 comments:

  1. naaahhh akhirnya dapat juga sa mengomen...hmmm patutlah berkilat keta ko hari nie hihihihi

    ReplyDelete
  2. ya bah nda sa au gia kena block saya punya komen nie hihihi ...na dapat sudah d kan....

    ReplyDelete

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law