Sunday, February 13, 2011

Saja Saja Masuk Blog Hari Nie....


Hai Blog, hari ini terasa pulak nak bercerita di blog..mau cerita nie pasal kejadian semalam (12-02-2011) ....tarikh ni kan saya ada jemputan Annual Dinner dari majikan lama saya nie di Pan Pacific Sutera Habour tapi malangnya saya nda dapat pigi nie sebab hujan kuat dan banjir cannot pass the way nie...Punya lah frust nie...tapi nda pa lah ok juga...tiba2 si goriot(bukan nama sebenar) datang nie ngan muka pening2....kimpuke, kibut, deleon, diego,semua diurang sudah pening sa nampak nie...astaga rupa2 nya diurang mabuk...minum sambil karaoke lah kami di rumah nie....sampai jam 3 pagi ....astaga nasib baik nda juga pening kepala saya nie....keesokkan hari tu hari ahad....saya dan tunang saya pi cari mee sup untuk kasih hilang sakit kepala kunun sbb minum alkohol semalam...huhuhu....

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law