Friday, March 4, 2011

~~ CeRita Aku HAri Ini ~~


Hari nie awal tul saya sampai office nie...sampai jan 7.35am wow....its my record nie apa pun saya on PC saya terus saya buat kerja nie...laju pula system Accpac saya hari ni...dapatjuga saya habiskan kerja yang pending 2 hari ....tapi siap pun banyak juga kerja mau di settlekan nie....hmmm tensen kadang2 hai.....tapi mau buat macam mana juga dah kerja mkan gaji kan ginilah nasib.....

~~~~~~~~

Banyak jugalah yang sa buat hari ini tapi banyak juga yang belum settle nie....hmmm entahlah macamana mau kasih habis nie...kdang2 saya fikir saya nie nda mampu buat semua tu sorang diri tapi berkat keyakinan yang kuat mungkin boleh juga ngan bantuan SI Haz .... Disini saya ucapan kan terima kasih ngan Haz kerana dialah yang boleh menghibur saya dikala saya dalam kebinggungan.....ma kasih Haz .....

~~~~~~~~~

Apa apa pun kerja tetap kerja kan....lain lah kalau kita bos...

~~~~~~~~~

Hari ini rasanya nda kali saya pergi berjogging sbb kemarin dah saya pigi so hari nie exercise di rumah ja lah ...lagipun mau gi jemputan khawin lagi sana Dewan Tun Fuad Penampang. Oklah sampai disini dulu lah jumpa lagi ya ......salam dari saya
Chau Bedah!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law