Friday, July 24, 2015

~ BALI TRIP ~

Hello reader ...

Lama la kan saya x update blog saya ...niari saya ada masa sikt lah jadi mau share² luk cerita dalam 2015 nie....part travel dulu lah kan saya , husband , dad and my mum melancong ke BALI selama 5 hari 4 malam....pada tanggal 05hb - 09hb May 2015 ....Bali adalah tempat pelancongan yang sangat menarik...nanti saya upload2 gambar2 semasa kami di BALI dan biar gambar saja yang berbicara :)

Kami baru saja sampai di Bali Airport ( Dad & Mum )




:) 
1st day location kami lawat adalah watersport tapi kami x pun
 ada main apa2 disana sbb melibatkan air dan malas mau basah 

On 1st day kami pergi melawat TURLE ISLAND ....banyak binatang yang ada disini ada Penyu

Ada Burung Helang 

Ada Kelawar .... gawir bilang orang sabah :)

Sebelah petang pulak kami ke Pantai Pandawa .....saya cuma mau cakap WOW sangat cantik pantai dia tapi belum siap sepenuhnya ....sangat cantik dan sangat natural beauty....

My Dad sangat teruja ngan kecantikan pantai ....

Kami baru saja beli topi ni ....sbb panas bangat d pantai

Keadaan Pantai Pandawa jam 11.30pagi .....sangat panas 

my dad & mum ....romantik kan hihi

Paling hujung nie ..... banyak batu2 tapi best lah 

Nasib lah ada monopod hihi boleh kami bergambar ramai...

Me & Hubby  duduk2 dah panat 

peace yo bilang laki ku....hihi :P

Cuba kamu tgk ada apa yang pelik dalam gambar nie
( tangan Dad saya haha spoil no tomod )
OK will sambung lagi upload nanti k for the 2nd ....3rd and 4th day in Bali .....rest luk kejap .....:)







No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law