Thursday, April 14, 2011

~ MEM 'BZ KAN DIRI ~

Hari ini di opis saya ada BZ sikit...buat kerja ...tiba2 Mr Lee call saya (account executive saya di Kuching) bertanya kan boleh kasih cepatkah key in PV dia cakap sekali sa jawab lah yang system account sini nda stabil dan pandai "HANG2" dia suruh kasih cepat juga kalau boleh dia mau semua PV 2010 complete post end of this month...boleh kah sa buat tue???? dapat kah saya buat tue....sbb ada banyak lagi kerja pending disini...belum siap yang satu suruh buat lain sudah lagi macam mana tue....

I just try my best yang saya mampu..sbb saya satu org ja akan buat semua nie tanpa pertolongan org lain...i'll give my best....kalau saya nda dapat buat masa working hour saya terpaksa lah ambik extra time 'WITHOUT ANY PAYT' ....

Yang bikin saya geram lagi kerja yang nda kena update dari Tahun 2008 nda ada orang buat dan bila Boss suruh dia Call suruh saya pulak call kunun.....agak2 lah kerja tu actually ko boleh buat bah napa ko pass sama saya...please lah be consider i got my own duty so if u feel free than you can do it bah....bukan susah ko call saja bah...lagipun boss suruh ko bukan saya.....sakit kepala saya kalau macam nie...

Sabar sajalah.....system yang nda bersystematic gini lah akibatnya...kelam kabut dibuatnya....

JUST DO IT dia bilang Nike kan so saya akan buat sehabis baik lah dan yang paling penting ACC PAC system must be ok all the time.....
hmmmmmm.......


1 comment:

  1. BZ BZ BZ....Oh God please stay with me dan bagilah saya kekuatan Amen.

    ReplyDelete

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law