Thursday, May 19, 2011

Buat Sehabis Baik

Mampukah, saya sebab hampir sebulan saya pening kepala sbb banyak kerja....dah tu kena push lagi mau kasih siap cepat....( palan2 la bah kamu ingat saya nie robot kah ) then, semua mau kasih update...haiya...macamana nie saya cuma ada 2 tangan saja jadi faham lah bah sikit...sabar nanti saya kelam kabut semua tidak ngam saya buat sama juga kamu marah kan...

Apa yang saya malas dan tension kan belum siap lagi kerja yang kena suruh buat URGENT dah datang lagi satu kerja , belum siap 2 kerja terdahulu datang lagi....mataiiiiii ( melayu cakap mati lah)...bila lah mau siap....ni lah yang sering bermain di kepala ku...saya masih dan sedang menyesuaikan diri ngan kerja yang di pertanggungjawabkan kepada saya..jadi mengambil masa...kalau orang yang faham mungkin akan faham perasaan saya .....apa pun

Saya akan cuba , setakat apa yang saya mampu saya tidak boleh janji dan yakin sangat yang saya boleh tapi apa yang penting saya cuba buat yang terbaik...

<<< BUAT SEHABIS BAIK >>>

chayok...chayok Viola you can do it....!


No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law