Wednesday, May 16, 2012

Cerita Campur2 - 2011


Hai , apa kabar blogger2 sekalian lama juga sa rasa nda update cerita sini kan....so saya mau update lah cerita tahun 2011 yang bercampur2 ....buli bah kan...
Nah ni gambar nie kena ambik time kami pi metting pasal anti saya mau khawin sana Kg Tomis Jaya, tapi ni bukan tomis jaya ah...ni namanya Bundu Tuhan ( Dikenali sebagai NALAPAK) 


                my mum sama adik saya..kami singah sini beli sayur ..segar segar bah sayur disini ..  





Nah ni anak buah my mum....Si Dave time saya jaga diurang nie Mummy sama Daddy diurang pi Dinner .... 


Si Eden-------kiut


Evy @ Gudut time balik Tomis...


Adik saya Velz sama Si Ivy




Saya pun nda ketinggalan juga mau ambik gambar nie.....


nah si gudut , sumandak sudah dia nie....on the way to Tomis



ni pulak si Lynershine @ Laina


Time mau pulang sudah kami pi Nalapak lagi beli sayur kunun ...Ni my beloved  MUM posing sama nie ayunan warna warni....


Nah nie siapa? My Big brother and sister in law time menyeberang jalan di Nalapak nie....


Nah Simpang Bundu Tuhan ....disinilah bah Nalapak dia bilang. Me & My Mum.....

Uiseymen....surius juga tu muka tu...hihi mengantuk bah dia nie....


Pas tu kami singgah Pekan Nabalu...nah tgk nie salah satu survinier (cenderahati) yang terdapat sana.... key chain ...kiut2 lagi tu...

P/S    : Kalau mau tgk lagi pigilah sendiri...best nda rugi kamu datang sini ......

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law