Thursday, October 7, 2010

Sekolah Rendah SK Sugud Penampang



Saya masuk tadika tahun 1989 sampai 1990 ....2 tahun lah kunun nie...masa tu Cikgu yang ajar kami nama dia Cikgu Jovita. Dia garang nie kalau mengajar apa lagi kalau nda dengar cakap dia....habis lah kena rotan..masa tadika yang sa masih ingat adalah...kawan2 yang nakal ,jahat,suka buli,dan banyak lagi lah. Persembahan Sumazau pun ada masah penerimaan sijil nie hmmm sukanneka pun ada. Tahun 1990 ada satu cikgu baru masuk ajar kami nie...kalau nda silap saya lah kan...nama dia Cikgu Florence ni pun buli tahan juga garang dia....tahun 1991 sa masuk darjah 1 di Sk Sugud Penampang sampai saya darjah 6. hihi banyak lah pengalaman dan perkara lucu yang sudah saya alami dalam 6 tahun berada di sekolah rendah.

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law