Thursday, July 1, 2010

Bad mood.......


Today saya bad mood pun ada, sedih pun ada semua perasaan pun ada....tambah2 lagi pening nie huhu....kalau lah dia tahu betapa saya menyanyanginya seadanya kan lebih baguskan tiada juga perselisihan paham yang terjadi...masalahnya dia lansung x percaya ngan apa yang saya katatakan tidak...lelaki kan biasanya egonya melampau2 nie hingga kita yang sebenarnya tak bersalah pun turut jadi mangsa keegoannya....kalau lah dia membaca kata hati saya yang ikhlas saya rasa dia akan paham keadaan dan akan tahu mana satu yang benar dan mana satu yang x benar...dia tak nampak keikhlasan saya terhadapnya tapi apa yang dia nampak saya nie hanya ni adalah seorang yang bersalah terhadap dia...dia lansung x mau dengar penjelasan saya ...apalagi mau menyelesaikan masalah hmmm...apa apa pun dia tetap insan yang saya sayang dan saya rindui selalu.....semoga Tuhan berikan kami jalan yang terang dan benar untuk menempuhi semua ini...wlaupun apa2 pun saya percaya pada pepatah yang mengatakan kan benci bilang rindu ,marah janjikan cinta dan sayang.....

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law