Tuesday, June 14, 2011

PUNYALAH......

Penat saja kebelakangan nie ....fikir pasal kerja .....kerja sampai malam nda juga pandai habis kerja nie ...sudahlah kerja sampai malam ...kena lagi suruh kasih siap kerja cepat2...macam mana kalau saya cuma ada sepasang tangan saja...bikin panas tau....

Semua ini membuatkan saya berfikir lebih baik saya cari kerja lain....daripada kerja macam nie...mulai July 2011 saya akan cari kerja baru dan harap berhasil kerana x juga best kalau ko buat kerja yang nda tenang dan x ada kemampuan....

Oh Tuhan hanya ko saja yang faham saya.....manusia dalam dunia ini kadang2 sungguh menyakitkan kerana tiada toleransi dan tolak ansur.....maafkan saya dan saya rasa saya sudah banyak saya tolong nie company....

Sebelum saya sakit, lebih baik saya cau.......

No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law