Sunday, July 3, 2011

Bakuteh & Pasar Malam KK

03/07/2011 .....7.30malam semalam lah bah kami p makan Bakuteh sana belakang Maybank Jalan Pantai ..ramai juga kami tu ada 7 orang saya , tunang saya ,2 org adik tunang saya ,Gary, bbie dan 'savo' dia kimpuke....Punya ramai orang berdiri2 tunggu giliran nie...kami pun terpaksa berdiri tunggu org habis makan....nasib baik nda juga lama kami tunggu...nah nie gambar sebelum dan selepas kami makan.....hihihi


Sebelum makan


Selepas Makan

Punyalah lapar semua licin bah...hihi....sedap jugalah makan..tapi saya lagi suka bakuteh yang sana Towering Penampang seddddddddddap nie....habis makan ja masing2 ada hala tuju masing2 nie...kimpuke sama bb p tgk tranformer sana CP kami p jalan2 sana Pasar malam Kg Air....banyk juga lah barang yang kena jual sana contohnya...


Wallet (dompet)


handbag & pearl


Pengunjung pasar malam


Pearl ( mutiara hiasan )


gelang tangan , rantai , cincin diperbuat daripada mutiara keronsang pun cantik2 kena jual sini nie.....(sorry lah gambar terlalu kecik nda sempat mau ambik gambar dekat2 lain kali k...)



Topi (cap)


Cermin mata (pelbagai style)

Banyak lagi bah dijual sana, tapi x sempat saya ambik gambar sbb mau balik sudah baru saya teringat mau ambik gambar....hmmm


PS : Kalau kamu mau tau lebih lanjut bagus kamu p tgk sendiri...best ......(thumb up)





No comments:

Post a Comment

© AkU LAh S! PaR! PaR! | Blogger Template by Enny Law